Kurser og undervisning

Kursus i Customer Experience CX - Metode
I markedsdrevene organisationer er et solidt fokus på Customer Experience CX nødvendigt for at fastholde kunder og konkurrenceevnen. På kurset får du praktiske færdigheder i design og planlægning af Customer Experience programmer, herunder håndtering af feedback fra de enkelte kunder. Kurset inkluderer også model til periodisk måling og model til straksmåling.

Dato: Torsdag den 11. maj.

Klik her for at se den fulde kursusbeskrivelse

Kursus i fokusgruppeinterview - Metode
Fokusgruppeinterviewet er en populær analytisk metode udviklet til at forstå og ikke mindst opdage tendenser i præferencerne hos forbrugere af private- såvel som offentlige ydelser. Kurset henvender sig til dig, som gerne vil lære indhente ideer til forbedring af organisationens produkter/services samt få vurderet nuværende ydelsers tidssvarenhed.

Dato: Tirsdag den 9. maj

Klik her for at se den fulde kursusbeskrivelse

Kursus i spørgeskemaundersøgelser - Metode
Dine analyser bliver ikke bedre end de data, du indsamler via dine spørgeskemaer - det at udarbejde selve spørgeskemaet er desværre en af de faktorer, der ofte bliver taget for let på. Kurset henvender sig både til nybegyndere, men også til mere erfarne brugere, som ønsker at få "pudset" færdighederne af. På kurset får du praktiske færdigheder i design af undersøgelse og spørgeskemaer.

Dato: Onsdag den 10. maj

Klik her for at se den fulde kursusbeskrivelse

Kursus og undervisning i MaritzCX Platformen
Vi tilbyder løbende kurser og undervisning i MaritzCX Platformen med udgangspunkt i dine konkrete behov. Ring og hør nærmere.